r/BlackPeopleTwitter Celebrating Black History Month
513 upvotes
53 comments
BPTMods
3 weeks ago
r/BlackPeopleTwitter Celebrating Black History Month
So extra
1780 upvotes
38 comments
JustinSaneCesc
5 hours ago
So extra
The story is about to get good...
29390 upvotes
187 comments
dirtyhouse2002
16 hours ago
i.imgur.com
The story is about to get good...
We love to see it 🥳
841 upvotes
26 comments
MGLLN
4 hours ago
We love to see it 🥳
We had a good run
13191 upvotes
272 comments
joethearchitect3
18 hours ago
We had a good run
Can’t hear what you saying please speak up
6923 upvotes
64 comments
jamestheman45
17 hours ago
Can’t hear what you saying please speak up
Bragging about being worked to death
2969 upvotes
106 comments
Truthamania
16 hours ago
Bragging about being worked to death
Smoking on that gas
8651 upvotes
112 comments
iSlingShlong
19 hours ago
Smoking on that gas
Donut chicken sandwich???
475 upvotes
76 comments
508Infinite
7 hours ago
Donut chicken sandwich???
When the homies are doing TOO much
6828 upvotes
77 comments
ShittyUndergarments
20 hours ago
When the homies are doing TOO much
Maybe that cornbread was worth the heartbreak
25685 upvotes
115 comments
KingPZe
23 hours ago
Maybe that cornbread was worth the heartbreak
Gonna get smoked like Gale from Breaking Bad
212 upvotes
11 comments
MGLLN
4 hours ago
Gonna get smoked like Gale from Breaking Bad
Kinda hypocritical
56276 upvotes
374 comments
SavageG41xn
1 day ago
Kinda hypocritical
We’ve all been there...
2477 upvotes
29 comments
Earn-Your-Salt
18 hours ago
We’ve all been there...
Sad rapper noises
20386 upvotes
179 comments
johnef20
1 day ago
Sad rapper noises
We all be knowing!
0 upvotes
4 comments
Truthamania
3 hours ago
We all be knowing!
It’s rough for a brotha outchea
131 upvotes
16 comments
BeenGangBanging
4 hours ago
It’s rough for a brotha outchea
Damn she ain’t lie lmaooooo
822 upvotes
85 comments
OnThursdayyy
14 hours ago
Damn she ain’t lie lmaooooo
Phuck them kids!
2258 upvotes
52 comments
sellm3candii__
20 hours ago
Phuck them kids!
Martin Luther King Jr. was a Democratic Socialist
48739 upvotes
1160 comments
sayknow
1 day ago
Martin Luther King Jr. was a Democratic Socialist
damn he savin racks
10713 upvotes
261 comments
joopto
1 day ago
damn he savin racks
Apparently everyone was coked out of their minds in the 70s
2519 upvotes
59 comments
BrotherJannis
22 hours ago
Apparently everyone was coked out of their minds in the 70s
#BernieBruh is trending
900 upvotes
20 comments
PyroVoyager
16 hours ago
#BernieBruh is trending
Financial literacy is essential
0 upvotes
11 comments
KingPZe
2 hours ago
Financial literacy is essential
Math can’t solve us
72 upvotes
13 comments
Agoodusername53124
4 hours ago
Math can’t solve us
Just found out manman is actually Joel
329 upvotes
19 comments
Kunta_no_Kinte
13 hours ago
Just found out manman is actually Joel
I turned 13 after 11 cuz FUCK 12
277 upvotes
6 comments
illium_squillium
12 hours ago
I turned 13 after 11 cuz FUCK 12
Sharapova couldn’t beat Serena even when she was doped up
1390 upvotes
73 comments
iSlingShlong
22 hours ago
Sharapova couldn’t beat Serena even when she was doped up
A big grant.
1726 upvotes
18 comments
ajfoucault
23 hours ago
A big grant.
Let Me Down Once & You’re A Ghost To Me 🤷🏾‍♀️
296 upvotes
20 comments
AfricanusAurora
14 hours ago
Let Me Down Once & You’re A Ghost To Me 🤷🏾‍♀️
Surprise!
1161 upvotes
6 comments
Wisdom33731
21 hours ago
Surprise!
Bankrupt them all
0 upvotes
4 comments
BrotherJannis
2 hours ago
Bankrupt them all
What strain was it tho
32246 upvotes
499 comments
GallowBoob
1 day ago
What strain was it tho
Thats when you know you've made it
1672 upvotes
65 comments
thedamdee
1 day ago
Thats when you know you've made it
Something new learned everyday
41 upvotes
10 comments
Zhay99
4 hours ago
i.imgur.com
Something new learned everyday
God Bless America, Land of the Free!
889 upvotes
55 comments
Truthamania
21 hours ago
God Bless America, Land of the Free!
Damn....game, set, and match.
1635 upvotes
86 comments
Truthamania
1 day ago
Damn....game, set, and match.
A daughter first.
3058 upvotes
433 comments
ajfoucault
1 day ago
A daughter first.
Yo deadass rn take that off
744 upvotes
22 comments
iBarkev
22 hours ago
Yo deadass rn take that off
Tyler Perry takes another
24 upvotes
6 comments
NoDopeOnSundaes
4 hours ago
Tyler Perry takes another
Now we gotta throw this whole month away. 😂
121 upvotes
30 comments
ryushin6
13 hours ago
Now we gotta throw this whole month away. 😂
Na they're taking the piss
2293 upvotes
179 comments
ShittyUndergarments
1 day ago
Na they're taking the piss
Fucking up the game for us
396 upvotes
35 comments
deacondarkchocolate
21 hours ago
Fucking up the game for us
You can't win
0 upvotes
3 comments
BrueBellies
3 hours ago
You can't win
Busted out the hoover for nothing
1549 upvotes
31 comments
O-shi
1 day ago
Busted out the hoover for nothing
Big Heads Standing Tall and Proud
1108 upvotes
18 comments
Saeedbest
1 day ago
i.imgur.com
Big Heads Standing Tall and Proud
Gotta keep it on you😂
441 upvotes
17 comments
ZayHD
23 hours ago
Gotta keep it on you😂
Got my vote.
72 upvotes
4 comments
unclemarcus_
14 hours ago
Got my vote.
You know that Humpty Dumpty fall coming
686 upvotes
19 comments
KingPZe
1 day ago
You know that Humpty Dumpty fall coming
Someone tell Will to get his girl
209 upvotes
8 comments
jarafilms
21 hours ago
Someone tell Will to get his girl
Truth Bombs Over Baghdad
118 upvotes
22 comments
wethelast
19 hours ago
Truth Bombs Over Baghdad
Someone’s Still Givin Him Strength
78 upvotes
10 comments
xSGAx
17 hours ago
i.imgur.com
Someone’s Still Givin Him Strength
The boss of the Hoteps
266 upvotes
4 comments
iSlingShlong
1 day ago
The boss of the Hoteps
He came looking for Booty
32 upvotes
10 comments
TwilightOuterZone
12 hours ago
imgur.com
He came looking for Booty
Fool me twice...
86 upvotes
9 comments
poptamale
18 hours ago
i.imgur.com
Fool me twice...
Only fourteen roommates!?
2011 upvotes
56 comments
AlinMaior
1 day ago
Only fourteen roommates!?
Well the lady wanted to prove that she does have an ass
44 upvotes
14 comments
trimble197
15 hours ago
twitter.com
Well the lady wanted to prove that she does have an ass
Playing two bad bi**** at the same damn time
58 upvotes
21 comments
iSlingShlong
16 hours ago
Playing two bad bi**** at the same damn time
In college I learned how to cheat on tests and live on $5
32120 upvotes
402 comments
iSlingShlong
1 day ago
In college I learned how to cheat on tests and live on $5
Chaotic evil in a picture
332 upvotes
13 comments
MGLLN
1 day ago
Chaotic evil in a picture
Makes ya wonder, doesn't it?
314 upvotes
25 comments
Truthamania
1 day ago
Makes ya wonder, doesn't it?
They gotta make sure everyone sees
492 upvotes
10 comments
Zetice
1 day ago
They gotta make sure everyone sees
“She doesn’t need to know about your microbrew”
59895 upvotes
820 comments
KingPZe
1 day ago
“She doesn’t need to know about your microbrew”
"About bloody time"
314 upvotes
28 comments
ShittyUndergarments
1 day ago
"About bloody time"
Don’t do it
11966 upvotes
146 comments
YungThiccboi420
1 day ago
Don’t do it
The mask slips...
74 upvotes
22 comments
bunnydogg
22 hours ago
The mask slips...
The way I hollered...so this y’all evil scheme?
640 upvotes
53 comments
sellm3candii__
1 day ago
The way I hollered...so this y’all evil scheme?
Amennnn
412 upvotes
36 comments
bl425
1 day ago
Amennnn
They save it all for the bedroom
7877 upvotes
135 comments
ShittyUndergarments
2 days ago
They save it all for the bedroom
Y’all know this summer about to be 🔥
2254 upvotes
28 comments
remenation
1 day ago
Y’all know this summer about to be 🔥
Doomed Bloomberg.
4110 upvotes
147 comments
graysonalexander
2 days ago
Doomed Bloomberg.
Black family goodbyes and homies dapping are long af
1902 upvotes
81 comments
JustinSaneCesc
1 day ago
Black family goodbyes and homies dapping are long af
A true black hero. ✊🏾
991 upvotes
34 comments
readthecommentary
1 day ago
A true black hero. ✊🏾
And the shittier the service
7807 upvotes
107 comments
Mic2Mouth
2 days ago
And the shittier the service
Mature people don’t murder people though 🧐
50423 upvotes
1632 comments
thatlazydude
2 days ago
Mature people don’t murder people though 🧐
Twizzler circa 2020
320 upvotes
7 comments
jongreengon
1 day ago
Twizzler circa 2020
We can ordering the good stuff tonight
8863 upvotes
318 comments
O-shi
2 days ago
gfycat.com
We can ordering the good stuff tonight
This is mom. Call me
384 upvotes
47 comments
elisekobe
1 day ago
This is mom. Call me
Is Batman about white privilege?
3797 upvotes
201 comments
CaptainTinkies59
2 days ago
Is Batman about white privilege?
No vaccine for corona virus for you
5747 upvotes
103 comments
ColdBoiGreg
2 days ago
No vaccine for corona virus for you
We just Spider-Man dat ho
1768 upvotes
93 comments
bay_coconut
2 days ago
We just Spider-Man dat ho
13 yr olds on CoD bouta cry blood 🤣🤣
2025 upvotes
49 comments
badboyskinny
2 days ago
13 yr olds on CoD bouta cry blood 🤣🤣
What is Florida on
2321 upvotes
115 comments
O-shi
2 days ago
What is Florida on
When you got a stronger comeback game than Krillin
254 upvotes
18 comments
glazedtoe
1 day ago
When you got a stronger comeback game than Krillin
Same phrase, different meanings
881 upvotes
20 comments
reedchristopher45
1 day ago
Same phrase, different meanings
Especially if I didn’t even wanna go out in the first place
25944 upvotes
640 comments
the-brown-memer
2 days ago
Especially if I didn’t even wanna go out in the first place
When you only know MJ from the memes
2795 upvotes
24 comments
JennyBeckman
2 days ago
imgur.com
When you only know MJ from the memes
Except when they're being honest.
530 upvotes
33 comments
eokwuanga
1 day ago
i.imgur.com
Except when they're being honest.
There is hope afterall ...
1037 upvotes
109 comments
mindisinnocent
2 days ago
There is hope afterall ...